Sunday 26 October 2014

Vreau să-mi arăt vaginul!

Mi s-a sculat .... inspiraţia, din nou, când m-am lovit pe pagina Iuliei Albu de pe facebook, de o poză cu Dana Rogoz depuiată toata ca un cioclod timpuriu căruia nu a apucat să i se usuce şi să-i pice ... părul.

Revin, again and again la obsesia tâmpită a fătuţelor din showbiz de a se comporta ca nişte obiecte de uz casnic pentru bărbaţi (gen peruţă de dinţi cu care te freci la măsele vreo 3 luni, pe urmă o înlocuieşti cu alta ... mai fermă) afişând părti ale corpului care se vor erotice, de parcă pe lumea asta, petrolul, poluarea, panourile fotovoltaice, zborul în spaţiu, vindecarea cancerului, preţul kilogramului de grâu si husele de telefon, se rezumă toate la ..... vaginul lor? 

Mai mult decât atât, văd şi o nemăsurată ambiţie de a arăta lumii, că fostele născătoare e oameni şi ele şi cine trebuie să vorbesc cu ele toată lumea! S-a creat un tipar, adică te remarci în lume, ori că esti sexoasă, ori că te-ai sexat cu vreunu', ori că ai sexat pe unu a lu' alta, ori ca te-a surpins cineva sexând pe la colţuri etc, apoi muiere de casă te găseşti în culmea fericirii ca nu te mai încape marimea 8, că poţi să bagi în tine ca vaca ( Vaca, te rog să-mi scuzi expresia) şi totul pe lume e roz şi pufos (şi mâncabil).

După momentul .... MAGIC .... devii toată o mamă, rezultă că eşti un exemplu şi le şti pe toate. Atunci începi să dai lecţii despre cum se merge, cum se beşeşte, cum se salută, cum se vorbeşte, cum se găteşte, cum se poartă, cum se ceartă ..... scoţi cărţi!

Ca şi cum asta nu ar fi suficient, OMENIREA trebuie să ştie că tu încă arăţi bine, că eşti bună, că cineva încă ţi-o mai trage!

Iar eu .... prăpăditul consumator de televizor public, ziar public, revsită publică, internet public, carte publică, în umila mea existenţă TE VĂD, te aud, te miros, te gust.
... îmi privesc în oglindă vaginul deloc "glamorous" .... "Oare ar trebui o poză before şi after ?" să am dovada vremurilor bune? Dar de ce să-i fac poză, cine mai vrea s-o vadă toată ruptă, ciufulită şi zbârcită?

Deci fetelor, anu' ăsta de Halloween zic să ne costumăm în nişte mari vagine să speriem lumea! Să se ştie că avem, că dacă nu-l arătăm oamenii cred că nu avem şi brusc devenim posesoare de .... (inteligenţă, bun gust, talent, opinie, judecată?).  OMG! =))

sursa foto: sfântul Google: http://evilcakes.files.wordpress.com/2013/10/vag1.jpg

No comments:

Post a Comment