Tuesday 11 February 2014

would you be my masturbation material?

Iubitule, îmi pare rău sa-ţi spun, dar te transformi într-o piţipoancă.
Păi ieri când te-am întrebat ce facem de Valentine's, tu ai zis că nu şti? De parcă TREBUIE să facem ceva? De parcă am făcut ceva de Valentine's de când suntem împreună?
De parcă în ziua aia eu sunt mai suplă şi mai înaltă, mai albastră, mai aplecată?
Sau o ai tu mai lunga, mai groasa, mai noduroasa... cravata?
Da ce plm, de când te iubesc mai mult în 14 februarie decât în alte zile?
De când faci tu mai mult pentru mine pe 14 februarie, decât faci în orice altă zi a anului?

Şi-aşa suntem agresati şi abuzaţi de reclame şi materiale care nu ne interesează ZILNIC, nu mai e nevoie să ne punem ştreangu' de gât, tocmai la începutul  primăverii!

Să-i lăsăm pe alţii să fie penibili pe facebook cu postări cu floricele şi inimioare, să-şi rupă gâtul să cumpere te miri ce cacafonii de cadouri, forţate, inventate sau impuse.
Să lăsăm fetiţele să-şi radă puţele, special pentru ziua asta şi pe băieţei să pregătească aşternuturi noi, că poate poate ... se împiedică.

Iar noi, Noi ce?
Noi o să stăm acasă să ne odihnim, că vineri eşti obosit de la lucru iar eu am de citit.
Îţi mulţumesc pentru cele 11 feluri de ciocolată pe care mi le cumperi aşa randomly, pentru masajul la picioare, pentru că m-ai dus în Slovacia acum 3 ani, fără să mă cunoşti, pentru că mă sprijini în tot ceea ce fac, pentru că nu eşti fals şi prefăcut, pentru că te scarpini în buric şi nu te razi pe piept.

Vineri mâncăm ceva greu la stomac, adormim pe un film aiurea şi băşim ca urangutanii! 




P.S.: Remember "Zombies only love you for your brain!"











No comments:

Post a Comment