Tuesday 4 February 2014

Super Bowl 2014

hello hello
Mare deliciu mare, cand am descoperit link-ul cu reclamele de la super bowl 2014, mai ales ca am prins si cateva articole prin presa "mondena" despre vedete care au facut deliciul publicului de acolo. Astea m-au facut si mai curioasa si am deschis cateva sa le vad asa... pe bucati
Pac! imi zic "asta e material bun de dezbatut", dar fiind vorba de un volum mai mare de filmulete .... am zis ca nu ma pun acum sa scriu impresii despre fiecare in parte, plus ca unele nu reprezinta aria mea de interes.

Asadar, le-am urmarit pe astea si mi-am facut o lista cu impresii de-ale mele.

Din totalul de acolo eu am asa:

1. clip prost, stupid, aiurea, degeaba .... = 15 cazuri
2. sexist = 5 cazuri
3. sentimental = 10 cazuri
4. calitate buna = 8 cazuri
5. mesaj misto = 11 cazuri
6. funny = 16 cazuri
7. cu vedete si atat = 7 cazuri
8. scarboase = 5 cazuri
9. instigator ( la diverse actiuni) = 4 cazuri.

Unele materialele se incadreaza la mai multe categorii, iar altele niciunde.

Am gasit marci care aveau o reclama super faina si alta dezamagitoare, parca nu ar fi fost aceeasi firma. Sunt curioasa sa aflu si ceva behind the scenes, cum au ajuns sa creeze reclamele alea si de ce.

Enjoy, si astept topurile voastre.
kiss kiss

No comments:

Post a Comment