Thursday 30 January 2014

La putini ani, domnule Caragiale!



La putini ani domnule Caragiale!
Ce, va mirati?
De unde sa stiu eu ca azi il sarbatorim pe "cel mai mare dramaturg roman", credeti ca eu am timp pentru asta? 
Nu am timp! 

Sunt foarte stresata, nu-mi ajunge timpul sa fac mai nimic. De cand ma trezesc dimineata si pana pun capul pe perna, seara, sunt contratimp! Credeti ca e usor sa fi ca mine in vremurile astea? Imi ia cel putin o ora in fiecare dimineata, sa imi pun machiajul si sa-mi fac parul si sa ma decid ce imbrac, ca sunt atatia factori de luat in considerare! Trebuie sa port ceva nou, ceva ce nu are toata lumea si cu siguranta ceva ce nu am mai purtat in ultimele zile, ca nu pot sa ma repet, sa ma vada colegii ca port aceeasi haina de nu stiu cate ori, dumnezeule! 
La make-up nu e asa complicat, ca de cand mi-am pus gene si mi-am tatuat sprancenele, fata mea are mai multa expresivitate, dar culorile sunt mai greu de pus, ca abia reusesc sa ma obisnuiesc cu unghiile astea false, ieri era sa-mi scot un smoc din extensiile ce le-am pus de saptamana trecuta, mi s-a agatat o pietricica de pe unghia inelarului ... offff! 
Oricum, pana ma obisnuiesc sa si scriu, mai dureaza... Ce daca nu scriu intimpul orelor, oricum gasesc pe net tot ce-mi trebuie, la fiecare materie, si diriga ma "protejeaza" de cand ne-am intalnit la solar si n-a avut uleiul la ea. E mai bine asa, decat vreuna care sa ne streseze toata ziua cu lectii si teme, si o demodata dinaia, care te pune sa citesti cartea autorului , in loc de ceva rezumat. Parca noi avem timp sa citim atatea... pffff
Hai ca va las, ma grabesc, v-am zis, ma intalnesc cu colega mea de banca, ne duce prietnul ei cu masina la o cafea si pe urma ne lasa la scoala, dar abia de la 10, ca de la 8 la 10 avem romana si cine dracu se poate concentra asa devreme la texte literare? Trebuie sa facem cumva, sa-i batem apropoul la tipu asta, sa facem ceva supermegaTARE de Valentine's, daca o respecta ... ne duce undeva scump, si dupa ore mergem la mall sa ne luam tzoale smechere, pentru party-ul de vineri .... si dupaia am promis vecinei ca-i  dau reteta de slabit , ce-am primit-o personal pe facebook de la Bianca Dragusanu, nebuna!
Stai sa-mi fac o selfie, pffff, ce bine mi-a iesit conturul la buze, imi da volum .... TAREEE! "share on facebook" ;)
.... si ce mai am de facut azi?.... de la vecina merg sa ma vad cu prietenii mei, avem atatea de povestit, nu ne-am vazut de duminica si sa-mi iau pastilele alea de la farmacie, sper sa mai prind deschis in zona. Doamne, deja mi-e plina ziua, nu pot sa cred. Pun pariu ca ajung acasa pe la 8-9 seara, deja e intuneric ... numai bine e liniste acasa si apuca mama sa gateasca ceva, parca vad ca iarasi face ceva scarbos si ieftin, cu prea multe calorii, dar in afara de asta e ok, ca, ieri a spalat si azi vrea sa calce, sa avem si noi hainele puse calumea, ca alta data atata spala la oalele alea "importante" si "scumpe" ca se face tarziu si nu imi las animic pregatit pe a doua zi, nu stiu ce face toata ziua! Eu n-am timp dimineata sa calc!

Asadar, "la putini ani!" domnule Caragiale, stati acolo in pamant si nu ne mai stresati cu momente si schite ca nu ne ajuta la nimic in viata, sunt alte vremuri acum! Am EVOLUAT!



No comments:

Post a Comment