Thursday 6 February 2014

Ce nu te omoara, ti-o intareste!

Da, ma tot gandesc ce-o fi fost in capul meu cand am ales titlul asta ... dar, poate pana la sfarsitul textului inteleg si eu, si voi ...ce-am vrut sa spun.
Iata, ma trezesc intr-un weekend ca nu stiu ce sa fac de mancare si nici nu prea am chef de gatit mari minuni...
De obicei sambata si duminica trag de cafeaua de dimineata pana pe la ora 4, stau de povesti cu mami, fac curatenie, spal haine, ma epilez, ma scarpin .... cam tot ce pot sa fac, pe timpul zilei, fara sa ies din perimetrul casei si cu cate o gura de cafea cu lapte, din cand in cand. Abia seara ne gandim daca iesim, pe unde iesim si cu cine...
Ei bine, "obiceiul" a fost spart la initiativa iubitului meu, care de ceva vreme, imi promite electoral (fara sa-i fi cerut in mod specific) ca ma duce la sushi "ca e bun, e fain, e interesant.."
Mie imi place sa experimentez lucruri noi, totusi, nu ma bag asa orbeste, caut macar pe net cate ceva .... or' aceasta ieseala m-a dezarmat total: nu-mi bausem cafeaua, abia daca am apucat sa ma spal pe dinti, sa pun ceva decent pe mine si sa-mi prind traditionalul motz in varful capului - lucru pe care-l fac des, din lipsa de timp.
Deci nu am apucat sa verific nici macar atat:
material gasit ulterior, pe 9gag.

Totusi, cand am ajuns acolo, mi-a placut ambianta, servirea, culorile, muzica , mirosul, am intalnit si alti doi prieteni, cu care am impartit niste portii, ca sa fie varietatea mai mare si experienta cat mai placuta. Ce fain a fost, de la "miso" pana la desert - la care prietenul meu a avut ceva obiectii - am primit si bete pentru acasa, nu de alta, dar mi-ar prinde bine sa mai exersez, caci la un moment dat, simteam ca fac carcel la degete!
Chiar daca nu mi-am petrecut sambata cum am "planificat-o", multzam gagicului ca m-a scos in lume, am luat un pliant si am intins-o spre alte activitati, multumita de experienta avuta.
La iesirea din restaurant, concluzionam, multumita, ca ce frumoasa cultura, si mancare sanatoasa ... merita cateodata sa te lasi dus de val si sa incerci lucruri noi, ca doar ce rau poate sa-ti faca o mancare noua, ca doar nu te omoara! 
Pentru mine, experienta a fost de calitate, serviciile bune, ospatari amabili si atenti, locatie curata, luminata etc etc, nu ma mai repet ....
Insa nu am inteles de ce era nevoie, ca, o locatie asa interesanta, accesibila si bine plasata, sa aibe nevoie de o reclama asa agresiva: 

De cand pana cand si de unde pana unde orice om normal, mananca sushi in pozitia aia si in "vestimentatia" aia? De ce o femeie cu umarul gol, cu buzele intredeschise, cu ochii inchisi? Ce sa inteleg?

Sushi .... mancare
ce nu te omoara, ti-o intareste!

No comments:

Post a Comment