Wednesday 5 February 2014

I swallow rivers..... sau cum am stricat hitul verii

Daca ati dat o tenta sexuala acestui titlu.... atunci bine ati facut, ca fix asta si era.

Eu locuiesc la casa de dinainte sa ma nasc - am avut o aventura cu locuitul la bloc, insa n-a functionat si ne-am despartit - si binenteles, vara e anotimpul care iti rasplateste maturatul a sute de metri patrati de frunze, praf, petale de flori, si plantatul florilor, si sapatul in gradina si alte eforturi pe care le depui numai cand locuiesti la casa.
Vara imi beau cafeaua in curte, citesc, stau la soare, spal covorul "calumea" ... nu sufar din cauza caniculei, ma bat cu pistoale cu apa, fac gratare, joc carti, table s.a.m.d. . Sigur ca nu fac asta de una singura, am tot felul de prieteni, colegi, vecini cu mine si frate-miu, care vin pe la noi.

Se face ca era vara in care Lykke Li a scos hitul "I follow rivers", si cum pe plaiurile noastre radiourile alcatuiesc un playlist in februarie si-l utilizeaza obsesiv in fiecare emisiune.... pana in decembrie, binenteles ca de-a lungul unei zile de stat prin curte, auzeam melodia asta de vreo 8 ori (mai mult decat necesar).
Apai, deja era prea mult, mult prea mult .. piesa suna bine, are ritm, clipul te lasa cu lacrimi in ochi (la inceput, ca dupaia ti se face scarba de mucii aluia, de la sfarsit) ... ce sa zic, produs de produs, piesa de piesa. 

La un moment dat, bem o cafa, jucam table ... si dupa a patra oara difuzata, ma pun si cant eu antitalent, sa se usuce florile-n ghiveci, asa in batjocura "I I swallow, I swallow you/ deep throat baby/ I swallow you".

Bwahahahahahahah izbucnim cu totii,  "bolunda mica" zic prietenii!

......................... trece ziua.

Dupa vreo cateva saptamani... la un gratar, dam drumu' la radio, sa nu-i fie urat capitanului de vase (adica celui care spala vasele, in bucatarie - eu) si vine furios una bucata baiat "ba man (adica eu), mi-ai stricat vara! Pai cum crezi ca ma simt eu acum cand sunt oriunde, intre oameni si canta melodia asta? Toti se batzaie pe ritm, numai eu stau vinovat si pacatos intr-un colt, ca imi vin in minte versurile tale!"

"curses!" zic, with a devilish smile ....

Si acum, cine mai poate, enjoy !

No comments:

Post a Comment