Saturday 8 February 2014

Not a single fuck was given that day

De cateva zile il tot aud pe prietenul meu in background, cand stam fiecare in treaba lui, acasa, ca analizeaza nush ce imagine cu prietenii de joaca (joaca = PC games).

Treaba e chill... mancam, bem, facem schimb de linkuri interesante gasite pe net, mai tresar la cate un urlet .... ca nu s-a dus ala unde trebuia sa se duca, si au pierdut meciul, in fine, nu va chinuiti sa va imaginati, ca a stat bunica-mea la mine cateva zile si a crezut ca ne batem.

Din cand in cand, mai ridic privirea din ale mele, sa vad ce face .... printre altele .. vad imaginea! o imagine in care o gagica si-a facut poza la craci si chiloti cum ca ea ar fi tare doritoare .. dar iubitul ei, joaca de zor pe comp, indiferent la sugestiile ei. 

Zambesc intelept in fundal, "been there , done that..." 

si imi continui lectura personala. 

Poza era ceva ce genul asta 
si baietii mei (omu' meu si cei cu care chat-uie)  se convingeau unii pe altii, daca tipul din imagine e o persoana cunoscuta.

Poate unele persoane se asteptau ca "fenomenul" cu imaginea, sa starneasca niste dorinte nemaivazute, nemaipomenite si toti sa opreasca jocul si sa-si ia gagica la trante.

GRESIT!

cand e joc, poti sa i te pui cu piersicutza si in cap! niciun rezultat! poate singura reactie ar fi ca ii blochezi vizibilitatea la joc, deci "da-te"!

Asa ca asta 

sau asta


e pierdere de timp si poate faci si carcel!

Incepatoarele sa ia aminte!

si totusi, in fundal, se insista pe imagine ...

ce se chinuiau ai mei sa afle?
la ce se uitau cu zoom?
ce contre si argumente se tot paseaza?

............................ incercau sa afle din rasputeri, nu ce joc juca ala, ca l-au ghicit destul de repede, profesionistii,  ci cu ce "erou" (erou = personaj)! ......

si pana la urma .... not a single fuck was given that day!

No comments:

Post a Comment