Wednesday 6 August 2014

De ziua mea ....

Lume lume, ieri a fost ziua mea ...


am primit muuuuulte urari, pupici, mesaje, telefoane
am primit flori, imbratisari, cadouri

Ma bucur ca multi dintre oamenii din jurul meu au gasit timp sa se gandeasca la mine, sa-mi ureze "la multi ani!" si sa fie, chiar si pentru cateva secunde, parte din ziua mea speciala.

Nu m-am sarbatorit, nu stiu de ce, dar de muuuulti ani, ba chiar dintotdeauna, nu mi-a placut sa-mi tin ziua, in schimb, am vopsit poarta la garaj, am smuls iarba din gradinuta de flori, am maturat, spalat vase, mi-am permis sa nu lucrez pentru job (ce aroganta :P ), am avut timp sa ma gandesc la ce-mi doresc sa fac pe viitor, am scanat trecutul .... episod, episod, episod

Mi-a placut mult ca m-a sunat lumea, mi-au urat sanatate si fericire, si sincer, chiar cred ca ma gasesc in perioada a vietii mele in care spun ca sunt multumita cu ceea ce fac, cine sunt si ceea ce am realizat pana acum. 
Ma topesc dupa familia mea, ma recucereste zilnic iubitul, mi-e un suflet pereche fratele meu, am cei mai faini prieteni, cele mai smechere cunostiinte, cei mai dragalasi admiratori, cei mai cool colegi, cei mai de treaba vecini. 

Ma simt iubita, ma simt apreciata, ma simt admirata! It's good to be me these days :)

Va multumesc, oameni frumosi, ca sunteti in viata mea!


No comments:

Post a Comment