Sunday 31 August 2014

Pumni in gura

Va amintiti cand starletele de pe la noi faceau poze deocheate prin reviste de specialitate, declarand ca totul e pentru o cauza nobila si banii vor fi donati in scopuri caritabile etc etc?

Recent mi s-a propus sa fac ceva poze nud tot pentru o cauza nobila. M-am gandit o vreme la ideea asta insa decizia am luat-o pe loc. Ma mustra constiinta (ca de ce m-am decis din impuls), insa de multe ori se intampla ca prima reactie sa fie si cea corecta, desi nu sunt fan al oamenilor care nu-si gandesc actiunile/deciziile.

Buuun ... pe tema asta .... a activitatilor pentru caritate, m-am amuzat teribil zilele trecute cand am urmarit un spot publicitar la antene.

Trebuie sa spun ca dincolo de amuzament, initiativa, ca si celelalte ale BGS, e una buna, de apreciat.

Iata clipul aici , cu care am inteles ca au castigat si niste premii .
In capul meu suna si altfel " pentru scopuri caritabile BGS iti da pumni in gura. Vino pe xy septembrie sa-ti iei pumnul in gura de mergi cu spatele ..."

No comments:

Post a Comment